هدفون و هندزفری

بهترین هندزفری بلوتوثی انکر

بهترین هندزفری بلوتوثی انکر

بهترین هندزفری بلوتوثی انکر

در مقاله این اولترا کالا قصد داریم به صورت کاملا تخصصی به بررسی بهترین هندزفری بلوتوثی انکر بپردازیم. در ادامه با مشخصات، توضیحات و نظرات و تجربیات شما عزیزان در استفاده از هندزفری بلوتوثی انکر همراه شما هستیم.

فقط ۲۴ ساعت برای استفاده از تخفیف ویژه باقی است! کد تخفیف: OFFERULTRA

بیشتر بخوانید:  بهترین هندزفری بلوتوثی تا 3 میلیون تومان

هندزفری Anker Liberty Air 2 Pro

هندزفری Anker Liberty Air 2 Pro

برای کسانی که به دنبال یکی از بهترین و باکیفیت ترین هندزفری های بلوتوثی در بازار و مخصوصا از برند انکر هستند انکر لیبرتی air 2 pro با پشتیبانی از اندروید و آیفون محبوبیت زیادی پیدا کرده و عملکرد بی نظیری در پخش صدا دارد. هندزفری انکر air 2 pro بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و سری های سیلیکونی ساخته شده تا زمان استفاده طولانی مدت منابع خشتگی شود.

یکی از نکات مثبت این هندزفری بلوتوثی در پخش موسیقی و مکالمه است، ابتدا بیایید درمورد پخش موسیقی صحبت کنیم که با درایوری 11 میلی متری و حساسیت 105 دسی بل عملکرد فوق العاده ای در پخش موسیقی دارد. و حالا در بخش مکالمه با دارا بودن 6 میکروفون برای هرگوشی مجهز شده تا صدایتان به صورت شفاف به گوش مخاطبانتان برسد همچنین گفتنی است با داران بودن قابلیت حذف نویز فعال صداهای مزاحم اطراف به صورت کامل حذف می شوند.

اگر بخواهیم نگاهی به باتری این هندزفری داشته باشیم باید گفت با تنها 15 دقیقه شارژ برای 3 ساعت مکالمه می توانید از آن استفاده کنید. عمر باتری در حالت فول شارژ تا 26 ساعت نیز می رسد.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Anker Liberty Air 2 Pro
ظرفیت باتری : 555 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 26 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.0
نویز کنسلینگ (ANC) : دارد

کلیک کنید: هندزفری Anker Air 2 Pro

هندزفری Anker liberty 4nc

هندزفری Anker liberty 4nc

برند انکر در زمینه فروش هندزفری های بلوتوثی باکیفیت محبوبیت بسیار زیادی دارد. یکی از محصولات بی نظیر این برند محبوب هندزفری انکر liberty 4nc است که در مدت زمان کوتاهی که معرفی شده بهترین بازخوردها را از کاربران دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:  بهترین هندزفری بلوتوثی تا 2 میلیون تومان

در ابتدا بیایید مزایا و معایت این هندزفری بلوتوثی رو بررسی کنیم، از مزایای این هندزفری می توان به نویزکنسلینک قدرتمند، طراحی ظاهری بسیار زیبا و صدای باکیفیت هنگام پخش موسیقی و مکالمه اشاره کرد و از معدود معایب این هندزفری نیز می توان به کیس بزرگ آن اشاره کرد، شایدهم عیب نباشد اما بیانش خالی از لطف نیست 🙂

طراحی هندزفری ها به صورت ارگونومیک می باشد که باعث شده تجربه بی نظیر و خستگی ناپذیری از استفاده از هندزفری داشته باشید و به خوبی داخل گوش قرار بگیرند. برای گوشی های هندزفری هم از سری سیلیکونی استفاده شده که به خوبی داخل فیکس شوند.

هندزفری انکر لیبرتی 4nc دارای 6 میکروفون می باشد تا کیفیت مکالمه را بهبود ببخشد همچنین گفتنی است علاوه بر تعداد میکروفون زیاد از هوش مصنوعی نیز در این هندزفری بلوتوثی استفاده شده که باعث شده کیفیت مکالمه را تاحدی زیادی بهبود ببخشد.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Anker Liberty 4NC
ظرفیت باتری : 853 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 60 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.3
نویز کنسلینگ (ANC) : دارد

کلیک کنید: هندزفری Anker liberty 4nc

هندزفری Anker R50i

هندزفری Anker R50i

هندزفری بلوتوثی انکر r50i یک محصول میان رده با قیمتی بسیار مناسب است که می تواند انتظارات شما را در برآورده کند. باتری این هندزفری از نوع لیتیوم یونی بوده و شارژ شدن باتری به سرعت امجام می شود و پس از شارژ شدن کامل تا 10 ساعت شارژدهی خواهد داشت و همچنین با کیس هندزفری نیز این مدت به 30 ساعت نیز می رسد.

انکر r50i در هنگام پخش موسیقی با بیس بی نظیر خود کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهد ک از مزایای این هندزفری بلوتوثی به شمار می رود و تنها رقیب این هندزفری در رنج قیمتی زیر یک میلیون تومان را هندفری Qcy T13 ANC 2 دانست که در مکالمه با نویز کنسلینگ فعال خود گوی سبقت را از انکر r50i ربوده است.

در کل این هندزفری بلوتوثی با توجه به قیمت مناسب خود برای کسانی که علاقه به گوش دادن به موسیقی باکیفیت دارند توصیه می شود.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Anker R50i
ظرفیت باتری : 490 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 30 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.3
نویز کنسلینگ (ANC) : ندارد

کلیک کنید: هندزفری Anker R50i

هندزفری Anker Life P3

هندزفری Anker Life P3

در بین تمام هندزفری های بلوتوثی، هندزفری انکر life p3 از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و از بهترین هندزفری های میان رده به شمار می رود. از نکات مثبت از هندزفری بلوتوثی می توان به نویزکنسلینگ فعال یا همان قابلیت ANC نیز اشاره کرد که هنگام مکالمه می تواند تمام صداهای اضافی اطراف را حذف کند تا بدون صدای مزاحم مکالمه بی نظیری را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین هندزفری بلوتوثی در هر بازه قیمتی

به نقل از سایت دیجی کالا:

نکته بعدی در هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life P3 باتری آن است که با یک بار شارژ تا 10 ساعت شارژ می‌ماند و در صورت اتمام آن با 10 دقیقه شارژ سریع می‌توانید تا 4 ساعت از هدفون استفاده کنید. قطر درایورهای این هدفون دوگوشی 11 میلی‌متر است و با توجه به این‌که استاندارد IPX5 دارد در برابر پاشش آب، رطوبت و تعریق مقاوم است.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Anker Life P3
ظرفیت باتری : 800 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 35 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.0
نویز کنسلینگ (ANC) : دارد

کلیک کنید: هندزفری Anker Life P3

هندزفری Anker R100

هندزفری Anker R100

هندزفری بلوتوثی انکر r100 با بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده است. همچنین گفتنی است طراحی این هندزفری بلوتوثی بسیار زیباست و وزن بسیار سبکی دارد که در حمل آن دچار مشکل نمی شوید. اگر بخواهیم به صورت کلی این هندزفری بلوتوثی را بررسی کنیم نسبت به قیمت بسیار خوبی که دارد قابلیت های بسیاری را به کاربران ارائه می دهدف مانند حذف نویز که باعث حذف صداهای اضافی اطراف می شود، در کل اگر به هندزفری نیاز دارید که برای موسیقی، مکالمه و ورزش مناسب باشد انکر 100 انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. از مزایای این هندزفری می توان به حذف نویز میکروفون، شارژ سریع که فقط با 5 دقیقه به شارژ زدن تا 2 ساعت شارژدهی می کند و گواهی Ipx5 اشاره کرد و معایب آن نیز نداشتن گواهی ip68 و عدم پشتیبانی از کدک های بلوتوث است.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Anker R100
ظرفیت باتری : 500 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 25 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.0
نویز کنسلینگ (ANC) : دارد

کلیک کنید: هندزفری Anker R100

 

 

در پایان این مطلب در رابطه با بهترین هندزفری بلوتوثی انکر امیدواریم لذت کافی را برده باشید و توانسته باشیم در خرید هندزفری بلوتوثی انکر به شما کمکی کرده باشیم. همچنین اگر نکته ای جهت تکمیل شدن این مطلب می تواند کمک کننده دیگر عزیزان باشید در قسمت نظرات بیان کنید.

1 دیدگاه در “بهترین هندزفری بلوتوثی انکر

  1. mohammadreza گفت:

    سلام وقت بخیر ممنونم از مطلبتون
    هندزفری انکر liberty 4 nc رو خریداری کردم و بسیار راضی بودم از نقاط قوتش میشه به این موارد اشاره کرد: نویز کنسلینگ خیلی خوبی داره که باعث میشه هنگام مکالمه صداهای اطراف اذیت نکنه، تفکیک بیس بسیار بالایی در موسیقی داره،کیفیت صداش رو توی مکالمه میپسندم، نگهداری شارژ خوبی برای چندین ساعت پیاپی گوش دادن موزیک داره، طراحی کیسش هم بسیار فوق العاده و شیکه
    پیشنهاد میکنم این محصول رو بخرید پشیمون نمیشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *