هدفون و هندزفری

بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو

بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو

اگر قصد خرید بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو رو داری این مقاله رو تا انتها دنبال کن! در این مطلب به بررسی کامل 5 مورد از بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو شامل W1 ANC, X1 Pro, T15, X1 2023  و Gt7 Neo می پردازیم.

معرفی بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو می تواند به شما در خرید هندزفری بلوتوثی این برند نام آشنا کمک بسیاری بکند تا از خرید خود راضی باشید.

فقط ۲۴ ساعت برای استفاده از تخفیف ویژه باقی است! کد تخفیف: OFFERULTRA

بیشتر بخوانید:  مقایسه هندزفری QCY T13 با QCY T13 ANC

هندزفری Haylou W1 ANC

بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو Haylou W1 ANC

هندزفری بلوتوثی هایلو W1 ANC جزو یکی از بهترین هندزفری برند هایلو با فناوری نویز کنسلینگ (ANC) به شمار می رود که با طراحی شیک و بی نظیر خود طرفداران بسیاری را در بین کسانی که به موسیقی، تماس های تلفنی و فیلم علاقه دارند پیدا کرده است. این هندزفری بلوتوثی با کیفیت ساخت بسیار بالا و عملکرد بی نظیر خودف تجربه گوش ددادن موسیقی و صدای واضح و بی نقص را در هنگام مکالمه میسر می کند.

همچنین این هندزفری بلوتوثی با دارا بودن باتری پایدار با عمر بالا به شما امکان استفاده طولانی مدت و بدون دغدغه از هندزفری بلوتوثی هایلو W1 ANC در مکان های مختلف را می دهد.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Haylou W1 ANC
ظرفیت باتری : 400 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 35 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.3
نویز کنسلینگ (ANC) : دارد

کلیک کنید: هندزفری Haylou W1 ANC

هندزفری Haylou X1 pro

بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو Haylou X1 pro

هندزفری بلوتوثی هایلو X1 Pro محصولی تولید و طراحی شده برای افرادی است که به دنبال بهترین تجربه از موسیقی در هنگام استفاده از هندزفری است. از مزایای فوق العاده این هندزفری بلوتوثی می توان به کیفیت صدای بی نظیر، طول عمر بالای باتری و قابلیت نویز کنسلینگ اشاره کرد.

هندزفری X1 Pro از نظر ظاهری دارای طراحی بسیار جذابی است که بدنه آن از جنس پلاستیک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. اگر بخواهیم به طور کلی این هندزفری بلوتوثی را بررسی کنیم طراحی شیک به همراه کیفیت ساخت بالا این هندزفری به کاربران تجربه ای بی نظیر در استفاده از این محصول جذاب را می دهد.

بیشتر بخوانید:  نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی Haylou T15
مشخصات هندزفری بلوتوثی Haylou X1 PRO
ظرفیت باتری : 400 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 40 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.2
نویز کنسلینگ (ANC) : دارد

کلیک کنید: هندزفری Haylou X1 PRO

هندزفری Haylou T15

بهترین هندزفری بلوتوثی Haylou T15

هندزفری بلوتوثی هایلو T15 باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهد. از بهترین ویژگی های این هندزفری بلوتوثی برند هایلو می توان به باتری قدرتمند آن اشاره کرد که قابلیت آن را دارد که به پاوربانک برای شما تبدیل شود و همچنین تا ساعتها بتوانید از آن استفاده کنید و دیگر دنبال به شارژ زدن هندزفری خود نباشید.

هندزفری T15 از سیستم کاهش تاخیر صدا بهره می برد تا هنگامی که مشغول بازی کردن هستید لذت کافی را از صدای بدون تاخیر ببرید، که این موضوع زمان تجربه بازی های آنلاین بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Haylou T15
ظرفیت باتری : 2200 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 60 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.0
نویز کنسلینگ (ANC) : ندارد

کلیک کنید: هندزفری Haylou T15

هندزفری Haylou X1 2023

بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو Haylou X1 2023

هندزفری بلوتوثی هایلو X1 2023 با ویژگی های مختلف و طراحی ظاهری جذاب یکی از محصولات پرفروش در زمینه هندزفری بلوتوثی است. باتری این هندزفری بلوتوثی یکی از مزایای اصلی آن به شمار می رود. که باعث شده در حالت پخش موسیقی تا 5.5 ساعت و در حالت مکالمه تا 24 ساعت شارژدهی داشته باشد.

هندزفری X1 2023 از محصولات پرطرفدار شرکت هایلو به شمار می رود که با قطر 12 میلی متری و محدوده عملکردی با 10 متر و همچنین ویژگی های بی شماری که بالاتر گفته شد یکی از به صرفه ترین هدفون های بلوتوثی در بازار تلقی می شود.

بیشتر بخوانید:  بهترین هندزفری بلوتوثی تا 3 میلیون تومان
مشخصات هندزفری بلوتوثی Haylou X1 2023
ظرفیت باتری : 300 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 24 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.3
نویز کنسلینگ (ANC) : ندارد

کلیک کنید: هندزفری Haylou X1 2023

هندزفری Haylou GT7 NEO

بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو Haylou GT7 NEO

هندزفری بلوتوثی هایلو Gt7 NEO گزینه ای ایده آل برای کسانی که هندزفری باکیفیت بالا و طراحی بی نظیر هستند. بزرگترین ویژگی این هندزفری طراحی آن است که با بدنه ای باکیفیت بالا ساخته شده است و همین مورد باعث شده کاربران زیادی جذب این محصول شوند. این هندزفری بلووثی مجهز به درایور های 8 میلی متری پیشرفته است که امکان تولید دوباره صدایی با کیفیت بالا را فراهم می کند.

هندزفری بلوتوثی هایلو Gt7 neo با استفاده از 2 میکروفون و الگوریتم های بسیار ویژه که در آن به کار رفته قادر به شبیه سازی شنوایی انسان است تا بتوان صداهای مزاحم تولید شده در هنگام مکالمه را تاحد ممکن کاهش دهد. هندزفری هایلو Gt7 Neo از طریق بلوتوث نسخه 5.2 با گوشی های اندروید و ios اتصال خود را برقرار می سازد و همچنین امکان استفاده از آن تا فاصله 10 متری نیز وجود دارد.

مشخصات هندزفری بلوتوثی Haylou GT7 NEO
ظرفیت باتری : 310 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 22 ساعت
نسخه بلوتوث : 5.2
نویز کنسلینگ (ANC) : ندارد

کلیک کنید: هندزفری Haylou GT7 NEO

 

در پایان این مقاله امیدواریم لذت کافی را برده باشید و توانسته باشیم در مسیر خرید شما را راهنمایی کنیم. اگرچه نکته ای می تونه این مطلب رو تکمیل تر کنه خوشحال میشیم در قسمت نظرات با ما درمیون بزارید. همچنین اگر سوالی در رابطه با خرید بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو داشتید با کارشناسان ما در چت آنلاین درتماس باشید.

2 دیدگاه در “بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو

  1. helma گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    بین هندزفری هایلو و کیو سی وای مونده بودم که تصمیم گرفتم هایلو رو بخرم فقط واسم مکالمه خیلی مهمه چون تو محل کارم مدام به تلفن صحبت میکنم الان اگه بخواید یک پیشنهاد بدید که بهترین ایرپاد هایلو برای مکالمه کدومه
    خیلی ممنونم

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام و احترام
      بهترین هندزفری بلوتوثی هایلو برای مکالمه هایلو W1 ANC میتونه باشه که از قابلیت نویزکنسلینگ بهره میبره همچنین در موزیک کیفیت بالا و ظاهر بسیار زیبایی هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *