ساعت هوشمند

بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان

بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان

بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان

در این مقاله قصد داریم بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. حالا چرا قصد معرفی ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان رو داریم؟ چون اقتصادی ترین مدل ها تو این بازه قیمتیه و میتونید بهترین ساعت هوشمند رو با بهترین قیمت انتخاب کنید، پس همراه اولترا کالا باش تا به صورت کامل به بررسی بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان بپردازیم.


فقط ۲۴ ساعت برای استفاده از تخفیف ویژه باقی است! کد تخفیف: OFFERULTRA

ساعت هوشمند QCY GTC

ساعت هوشمند QCY GTC

ساعت هوشمند QCY GTC از سری ساعت هوشمند QCY یکی از ساعت های هوشمند محبوب در بازار به شمار می رود که با طراحی زیبا، ویژگی های زیاد و پیشرفته و قیمت بسیار مناسب توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

این ساعت قابلیت ردیابی 70 حالت ورزشی مختلف را دارد. اعلان تماس و پیامک، کنترل پخش موسیقی، وضعیت آب و هوا و شاتر دوربین موبایل از مهمترین امکانات این ساعت هوشمند به شمار می روند. صفحه نمایش باکیفیت این ساعت و نمایشگر با وضوح و روشنایی بالا اطلاعات را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. همچنین طراحی شیک و باتری با عمر طولانی که این ساعت دارد آن را برای استفاده روزمره و ورزش مناسب ساخته است. در پایان می توان این نکته را بیان کرد که ساعت هوشمند QCY GTC به عنوان یک انتخاب مناسب در بین ساعت های هوشمند معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:  بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان
مشخصات ساعت هوشمند QCY GTC
ظرفیت باتری : 220 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 10 روز
فرم صفحه نمایش : مستطیل
اندازه صفحه نمایش : 1.85 اینچ
پشتیبانی از فارسی : دارد

خرید ساعت هوشمند QCY GTC

ساعت هوشمند Mi Band 6

ساعت هوشمند Mi Band 6

ساعت هوشمند می بند 6 از سری ساعت هوشمند شیائومی، با قیمت مناسب و ارائه امکانات زیاد مورد توجه بسیاری از کاربران می باشند و در همین راه لمس مستقیم تکنولوژی را برای مخاطبان هموار کرده است. پشتیبانی از 30 فعالیت ورزشی، دارا بودن حافظه داخلی، پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا از ویژگی های این ساعت هوشمند به شمار می رود. از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به شتاب سنج 3 محورهو ژیروسکوپ، سنسور سطح اکسیژن خون، سنسور ضربان قلب می توان اشاره کرد. mi band 6 صفحه نمایش با ابعاد بزرگتری نسبت به mi band 5 دارد که این نکته این ساعت را متمایز کرده است.

از دیگر نکات مثبت این ساعت هوشمند می توان به دریافت پیام و اعلانات با زیان فارسی است که قابلیت بسیار ویژه ای است که در این ساعت هوشمند به کار رفته است.

مشخصات ساعت هوشمند Mi Band 6
ظرفیت باتری : 125 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 14 روز
فرم صفحه نمایش : بیضی
اندازه صفحه نمایش : 1.56 اینچ
پشتیبانی از فارسی : دارد

خرید ساعت هوشمند Mi Band 6

ساعت هوشمند Mibro Watch C2

ساعت هوشمند Mibro Watch C2

ساعت هوشمند Mibro C2 یک زیرمجموعه از شرکت شیائومی به عنوان برندی تازه و جدید با نام ساعت هوشمند میبرو در بازار می باشد. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 1.69 اینچی، پایش ضربان قلب، اکسیژن خون توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:  بهترین برنامه ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند میبرو C2 از طراحی اسپرت، زیبا و باکیفیتی بهره مند است. این ساعت هوشمند از بدنه ای سبک و مقاوم با استفاده از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و بندهای آن از جنس سیلیکون ضد حساسیت است. عمر باتری تا 7 روز استفاده روزانه و 30 روز در حالت استندبای است.

از دیگر قابلیت های ویژه این ساعت هوشمند می توان به پشتیانی از زبان فارسی در اعلان و پیام اشاره کرد که این موضوع باعث تمایز این ساعت هوشمند با دیگر ساعت های هوشمند کمتر از یک میلیون شده است.

مشخصات ساعت هوشمند Mibro Watch C2
ظرفیت باتری : 270 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 7 روز
فرم صفحه نمایش : مستطیل
اندازه صفحه نمایش : 1.69 اینچ
پشتیبانی از فارسی : دارد

خرید ساعت هوشمند Mibro Watch C2

ساعت هوشمند Imilab W02

ساعت هوشمند Imilab W02

ساعت هوشمند آی می لب W02 از سری ساعت هوشمند Imilab به صورت مربعی شکل طراحی شده است. از قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به صفحه نمایش رنگی، صفحه نمایش لمسی، کنترل موسیقی، کنترل سطح اکسیژن خون و قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث اشاره کرد. ساعت Imilab W02 می تواند پیامک ها، تماس ها، زنگ آلارم و سایر اطلاعات برنامه ها را به موقع به شما یادآوری کند.

از قابلیت ویژه این ساعت هوشمند می توان به قابلیت مکالمه مستقیم اشاره کرد که در این بازه قیمتی نکته بسیار مثبتی به شمار می رود.

مشخصات ساعت هوشمند Imilab W02
ظرفیت باتری : 280 میلی آمپر
شارژدهی باتری : 10 روز
فرم صفحه نمایش : مربع
اندازه صفحه نمایش : 1.85 اینچ
پشتیبانی از فارسی : ندارد
بیشتر بخوانید:  معرفی و بررسی ساعت هوشمند T800 Ultra

خرید ساعت هوشمند Imilab W02

در پایان امیدواریم از این مطلب درباره بهترین ساعت هوشمند کمتر از یک میلیون تومان لذت کافی را برده باشید. پیشنهاد می کنیم در قسمت نظرات تجربه خرید ساعت هوشمند را به اشتراک بگذارید.

اگرچه سوال یا پیشنهادی در این رابطه داشتید در چت آنلاین پاسخگو شما عزیزان هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *